sâmbătă, 24 octombrie 2009

Leapsa Video

O Leeapsa de pe un site in care trebuie sa iti spui parerea despre videoclipuri.
1. Rutina de zi cu zi, sau stilul de viata al americanilor care este si stilul nostru mai putin cu jojing-ul de dimineata.
2. Alege intotdeauna sa fii alaturi de cei dragi in dauna viciilor, deoarece cei dragi nu vor fi tot timpul alaturi de noi.
3. Sa nu iti inseli iubita / iubitul, sotul sau sotia. Suna ca o porunca din biblie :)si te poti trezi prins in offside :)
4. Parca este o reclama la o companie de asigurari :) Sa ne iubim si sa ajutam copii pot spune ca este interesant. Insa daca nu sunt copii nostrii se poate interpreta in mod gresit acest "ajutat", asta in cazul in care nu sunt situatii de urgenta si acolo nu conteaza ca sari in ajutorul persoanelor aflate in dificultate inclusiv copii.
5. Intotdeauna sa iti onorezi parintii si sa ii ajuti la treburile casei, este un video educativ.
6. Fii un bun exemplu pentru ceilalti! De cateva ori am fost dat la scoala pe post de bun exemplu si m-am simtit tare mandru de mine :)
7. Cauta sa iubesti adevarul! Este foarte greu de realizat acest lucru dar nu imposibil, adevarul este uneori extrem de dureros si ne complacem in minciuna, minciuna este ca un drog.
8. Asta e terifianta! Sa nu ucizi! Este in Cele 10 porunci date de Moise pe muntele Sinai poporului Israelian aflat in pribegie, din pacate crima este ceva obisnuit in zilele noastre, in fiecare zi vedem la tv ca s-a mai produs o crima, mai ales la Stirile Pro Tv de la ora 5 dupa amiaza.
9. Sa nu incalci legea: Cam greu dar cu toti o incalcam minor, nu exista om care sa nu fi luat o amenda pentru incalcarea codului rutier sau ca arunca hartii pe jos, pe strada si ne-a prins gardianul si am luat amenda.
10. Suporta toate actiunile guvernului si urmareste si alte persoane: Oamenii s-au nascut sa fie liberi si eu nu voi spiona alti oameni si sa-i torn autoritatilor statului, cu exceptia unor infractiuni flagrante dar sa nu spionez oamenii, sa ii urmaresc.
11. Sa nu le faci rau persoanelor de buna credinta. Total de acord cu acest videoclip, este un pacat foarte mare sa faci acest lucru, nu sunt multe lucruri de spus aici.
12. Videoclipul e chiar haios. Acum este la moda sa protejezi mediul, dar ce folos ca marile corporatii nu gandesc la fel si urmaresc doar propriul lor profit, sa scoata cat mai multi bani.
13. Sa nu furi. Tot face parte din cele 10 porunci. Interesant videoclipul a fura dintr-un magazin e un lucru rau dar a si te prinde inainte de toate e un lucru jenant ca pentru o valoare nu foarte mare nu te poate arunca in inchisoare dar te faci de rusine.
14. Sa te tii de cuvant si sa iti tii promisiunile e o valoare morala foarte mare acest lucru si sant putini oameni care o au.
15. Sa iti indeplinesti obligatiile ca altfel se vor intoarce impotriva ta asa cum am vazut din acest videoclip este foarte haios (daca vreti sa il vedeti dati click pe 15.
16. Fii organizat la tine acasa si fa curat ! Nu fii dezorganizat ca altfel va rade lumea de tine cum s-a intamplat in acest video.
17. Fii competent! Nu am fost intotdeauna atat de bun, am avut multe de invatat dar exersand si exersand pana intr-o zi visul meu s-a indeplinit. Nu a fost usor dar a meritat!
18. Respecta credintele religioase ale altora! Le respect atata timp cat si ceilalti mi-o respecta pe-a mea si nu imi impun o credinta religioasa cu de-a forta.
19. Incearca sa nu faci la altii lucruri care nu iti plac tie. La noi la romani este o vorba mai simpla "Ce nu iti place tie la altuia nu-i face".
20. Incearca sa tratezi o persoana asa cum ti-ar placea tie sa fii tratat de alta persoana. Asta incerc sa fac in relatiile inter-umane cu alte persoane uneori iese alteori nu, depinde de mai multi factori, de anturaj, de pasiuni comune, la prima impresie e greu sa aflii cum gandeste o persoana.
21. Infloreste si prospera! I-a tot ce este mai frumos de la viata!! Ce mesaj optimist are ultimul videoclip!

Concluzii: Grea leapsa asta dar foarte interesanta iti pune serios creierul la contributie, mi-a facut placere sa imi dau cu parerea asupra videoclipurilor. Unele s-au potrivit cu personalitatea mea altele mai putin. Multumesc lui Iculici pt aceasta leapsa. As dori sa fie completata de DanielCibotariu

Niciun comentariu: