joi, 31 decembrie 2009

Good bye `09 Welcome `10!

Mai sunt cateva ore si ne despartim de acest complicat an care va fi peste cateva ore istorie. A fost un an cu multe probleme politice cauzate de o campanie electorala perpetua, probleme economice cauzate de criza economica. Sa speram ca 2010 va fi mai bun dar eu nu sunt foarte optimist, cred ca va fi mai rau ca 2009 din cauza problemeolr economice care se vor adanci. Chiar din prima zi a anului, adica de maine va veni cu scumpiri, deci nu va incepe tocmai optimist anul ce vine. Dar vorba lui Victor Ciutacu "Om muri si om vedea" ce va mai fi la anul. In plan personal anul 2009 a fost pentru mine putin mai linistit decat 2008,care a avut multe probleme in special pierdrea unei persoane dragi mie si aici ma refer la bunica mea care s-a stins din viata in acel an. Eu va spun un calduros La Multi Ani si sa ne vedem sanatosi la anul. Va las in compania a doua cantece superbe care fac referire la trecerea dintre ani.Paula Seling - A mai trecut un an si fabuloasa trupa ABBA cu Happy New Year.
P.S. Sa va distrati de revelion!



2 comentarii:

Benny spunea...

La Multi Ani!>:d<

Anonim spunea...

In primul rand, am specificat la inceput ca multa lume a comparat viata cu un tren, ceea ce insemna si am spus de la inceput ca am mai auzit comparatia asta odata. Daca mi-as fi amintit unde, as fi spus, cu regret nu mi-am amintit unde am mai auzit asa ceva asemanator. Inainte sa dai in cap, informeaza-te:) Un an nou fericit