duminică, 27 decembrie 2009

Primele canale de muzica pe care le-am urmarit.


Ei bine astazi va povestesc despre primele canale de muzica pe care le-am urmarit, se intampla prin anul 1995 cand televiziunea prin cablu incepea sa dea semne de a nu mai deveni un lux ci un serviciu comun pentru toti oamenii de la acea vreme, tin minte ca prin martie a acelui an m-am abonat prima data la televiziunea prin cablu a carui client sant si astazi. Pe atunci existau doua canale de muzica MTV Europe si VIVA, un canal german. Vreau sa spun ca VIVA imi placea mai tare la vremea aceea desi aveam vreo 12 anisori :). Imi placea ca difuzau muzica mai dance decat la MTV, atunci era la moda Fan Factory, La Bouche, E-Type, Snap, Dj Bobo, C- Block, Dr. Alban, Scatman John si multi altii. Apoi prin anul 1996 au scos Viva si au bagat MCM -ul ce tare m-am intristat la vremea aceea. Nu stiu voi da eu eram in stare sa ma uit zi de zi la VIVA. Canalul exista si astazi insa a fost preluat de MTV Germania. Acum ceva ani in urma cand cei de la M-Bit faceau niste teste ca nu le mergea un decodor au pus pe viva pentru cateva zeci de minute am vazut atunci melodia celor de la O-Zone Dragostea din tei care a facut ceva furori prin europa intr-o scurta perioada, m-am simtit tare mandru de acest lucru.
Revin data viitoare cu mai multe amintiri, poate data viitoare va povestesc de experienta radio a acelor ani. Pe curand!

Niciun comentariu: