joi, 5 martie 2009

Victor Ciutacu e Genial!!!!!

De jurnalistul Victor Ciutacu am auzit prima data prin 2004 cand era invitat pe la realitatea tv in emisiuni , de atunci imi placeau opinille dansului legate de subiectele zilei de la acea vreme mai ales in cazul inundatiilor din banat de prin 2005 cand autoritatile de la acea vreme nu si-au facut treaba si intr-un final a venit Calin Popescu Tariceanu si le-a spus satenilor "Si acum ce vreti sa va construim hotel?" Plus dupa cateva zile a venit si nenea Traian pe acolo spunand ca ii va ajuta pe oameni sa isi repare casele , culmea e ca l-a deranjat pe Traian intr-o zi de sambata ca Victor Ciutacu i-a reprosat ca nu merge la inundatii. Poate de acolo i se trage mania lui Traian impotriva lui Victor Ciutacu. De blogul lui Victor Ciutacu am auzit mai demult dar nu am intrat pe blogul lui pana in septembrie anul trecut , dar cand am intrat mi s-a parut realmente fascinant si in fiecare zi ii vizitez blogul plus ca am si news latter la blogul lui si mai postez si comentarii pe blogul lui cand am inspiratie si simt nevoia sa o fac. Articolul de aseara este absolut genial din toate punctele de vedere , el condamna impostura acestei "cucoane" dupa cum el ii zice
Elenei Udrea la el pe blog. Are dreptate cand spune se autocaracterizeaza "Ştiu că-s arogant şi genial"... in articolul respectiv isi apara colegele de la Antena 3 atacate de Elena Udrea la ea pe blog. Pe Gabriela Vranceanu Firea a dat-o se pare in judecata Elena Udrea si Victor Ciutacu a atacat intr-un mod foarte virulent si ii dau dreptate , rezonez la cele spuse de el. De aceea am scris despre acest lucru.

Niciun comentariu: