vineri, 8 mai 2009

O zi de cosmar si nu a fost vineri 13

Astazi sant cu nervii la pamant din cauza unei persoane apropiate care din cauza unei aparente „greseli” facute de mine, nu a fost doar greseala mea, au fost mai multi factori perturbatori care au dus la acest nefericit eveniment m-a insultat in toate felurile de fata cu mai multe persoane necunoscute punandu-ma intr-o situatie penibila.. Mie mi-a fost jena sa reactionez cum cred ca as fi reactionat daca as fi singura cu acea persoana, cred ca daca eram „face to face” iesea omor azi. Ma vedeati la stirile de la ora 5 de la Pro tv . Cel mai mult ma doare ca acea persoana imi este oarecum ruda si nu pot face foarte multe, trebuie sa o suport nu stiu pana cand asa cum este ea, inculta, rudimentara , lipsita de orice scrupule. Cred ca persoanele apropiate mie isi vor da seama daca citesc acest post despre cine este vorba. Eu nu vreau sa-i spun numele in clar ca cred ca ar iesi si mai mare taraboiul. Folosesc acest post pentru a-mi descarca oarecum nervii ca sant un pachet de nervi si trebuie cumva sa ma eliberez de acesti nervi si nu am alta metoda decat prin scris ca nu ma pot lupta cu acea persoana. Cand ma voi calma voi avea o discutie serioasa la problemele ce s-au intamplat astazi.

Un comentariu:

PACO spunea...

e mai bine sa eviti conflictele