duminică, 9 august 2009

Paula Seling - Ma voi intoarce versuri



In speranta ca Paula Seling va reveni la noi in concert am pus pozele facute de mine de la concertul pe care l-a sustinut in noaptea de revelion de anul acesta pe o piesa absolut speciala de-a Paulei - Ma voi intoarce de pe albumul cu acelasi nume lansat in 2001 si piesa re edidata pe albumul 1998-2008. Albumul poate fi comandat pe site-ul www.paulaseling.ro/shop/. Enjoy!

Ne-am amintit / De un taram aurit/Cu multi fluturi si flori / In zeci de culori / In sufletul meu poti sclipi mereu / Pana cand eu ma voi intoarce...
Era un vis / Cu sarbatori aburind / Cu miros de povesti / Cu vorbe ceresti / Soare luminind / Clopote de argint / Cerul ne veghea peste noapte /

Intr-o noapte ferie / Ma voi intoarce / Poate trecutul nu e departe / Poate ca maine ma voi intoarce / Poate trecutul nu e departe /

Imi amintesc / Chipul drag ceresc / Care alungand orice rau/ Din visul meu / Unde au disparut / Stelele de demult / Mi-au lasat doar singuratate /

Refren :
Poate ca maine ma voi intoarce / Poate trecutul nu e departe / Poate ca maine ma voi intoarce / Poate trecutul nu e departe / Poate ca maine ma voi intoarce / Poate trecutul nu e departe./

Un comentariu:

Benny spunea...

Hey! Stiai ca poti asculta toata discografia Paulei aici: http://www.eok.ro/#Artist/paula_seling/type/show si o poti urmari pe Twitter aici: http://twitter.com/PaulaSeling Astept parerea ta!:D