miercuri, 18 noiembrie 2009

Laura Pausini - Intre tine si mare versuri romana

Nu imi este frica de tine

Intreaga mea viata esti tu

Respir vie pana cand vei pleca de aici

Si ma consum in timp ce te aflii departe

Refren

Eu nu ma pot imparti intre tine si mare

Eu nu pot sta in continuare si sa astept

Eu care am trait cu tine

In orasul tau strain

Singura cu instinctul al celui care stie sa iubeasca

Singura dar alaturi de tine

Eu nu ma pot imparti intre tine si mare

Pot sa nu ma simt obosita de asteptare

Nu! Iubire nu ! Eu nu stau

Poti sa te intorci sau sa ramai acolo

Nu mai traiesc

Nu mai visez

Mie imi este frica Ajuta-ma

Iubire eu nu te mai cred

Intotdeauna cand tu pleci

Imi juri ca e ultima

De aceea prefer sa iti spun adio!

Caut in noapte al tau reflex

Dar toata acestea nu este suficient sa creasca

Nu! Iubire nu ! Eu nu stau

Poti sa te intorci sau sa ramai acolo

Nu mai traiesc
Nu mai visez

Mie imi este frica Ajuta-ma !

Iubire nu te mai cred

De fiecare data cand pleci

Imi spui ca e ultima data

De aceea prefer sa iti spun adio!

Nu ma pot imparti intre tine si mare

Nu pot ramane in continuare si sa astept

Nu ma pot imparti intre tine si mare.


Laura Pausini&Biagio Antonacci
Vezi mai multe video din Muzica


Niciun comentariu: