miercuri, 18 august 2010

Coldplay - Viva la vida Versuri in romana

Am fost obisnuit sa conduc lumea
Marile vor creste la ordinul meu
Acum, dimineata dorm singur
Maturam strazile, Eram obisnuit sa le am

Eram obisnuit sa controlez zarurile
Simtind frica in ochii inamicului
Ascultand multimea cantand:
"Acum vechiul rege este mort! Viata lunga noului rege!"

Un minut am tinut cheia
Apoi acele ziduri au fost inchise pe mine
Si am descoperit ca-mi sta castelul
Pe piloni de sare si piloni de nisip

Am auzit clopotul Ierusalimului sunand
Cavaleria romana in coruri canta
Fi oglinda mea, sabia si scutul
Misionarismul meu intr-un tinut strain
Din anumite motive nu pot explica
O data ce te duci acolo niciodata, niciodata un cuvant sincer
Asta a fost cand am condus lumea

Acesta a fost un ciudat si salbatic vant
A spulberat usile sa ma lase sa intru
Ferestre sparte si sunete de tobe
Oamenii nu credeau ceea ce puteau deveni

Revolutionarii asteptau
Pentru capul meu pe un platou de argint
Doar o marioneta pe un singur sir
Oh, Care ar dori vreodata sa devina rege?

Am auzit clopotul Ierusalimului sunand
Cavaleria romana in coruri canta
Fi oglinda mea, sabia si scutul
Misionarismul meu intr-un tinut strain
Din anumite motive nu pot explica
Eu stiu ca Sfantul Petru nu-mi va striga numele
Niciodata un cuvant sincer
Asta a fost cand am condus lumea

Am auzit clopotul Ierusalimului sunand
Cavaleria romana in coruri canta
Fi oglinda mea, sabia si scutul
Misionarismul meu intr-un tinut strain
Din anumite motive nu pot explica
Eu stiu ca Sfantul Petru nu-mi va striga numele
Niciodata un cuvant sincer
Asta a fost cand am condus lumea

Niciun comentariu: