luni, 24 ianuarie 2011

Paula Seling - Nu vezi că mă sting Versuri

Nu vezi că mă sting
Ooooh......

Zile şi nopţi se scurg
Iar tu nu eşti
Mă topesc de dorul tău
Iar tu mă ocoleşti
Sânt zile în care tu
Mă faci să sper
Doar un gând şi un sărut
E tot ce îţi cer

Nu vezi că mă sting
Când pe tine te simt departe
Nu vezi că nu pot
În suflet să mi te scot
Şi mă pierd în noapte (2x)

Fără tine simt că nu trăiesc
De-aş putea afla unde eşti
Să îţi spun cât te iubesc
Te-am certat şi te-am iertat
În gând de atâtea ori.
După toate  câte au trecut
Doar tu mă faci să zbori

Nu vezi că mă sting
Când pe tine te simt departe
Nu vezi că nu pot
În suflet să mi te scot
Şi mă pierd în noapte (2x)

Nu vezi că mă sting....

Nu vezi că mă sting
Când pe tine te simt departe
Nu vezi că nu pot
În suflet să mi te scot
Şi mă pierd în noapte (2x)


Niciun comentariu: