miercuri, 28 februarie 2018

The Humans - Goodbye (versuri romana)

Sunt castigatorii Selectiei Nationale Eurovision Romania 2018, si au fost preferatii mei inca de la auditii. Personal, am trait o mare bucurie ca au castigat. Mult succes in Portugalia, la Lisabona. Stiu ca ne vor reprezenta cu cinste. Va las mai jos versurile traduse ale piesei.

The Humans - Goodbye (versuri romana)

Este timpul sa imi iau la revedere
este in regula.
Am incercat de un milion de ori
sa imbratisez goliciunea
sa fie o parte din mine.
Ar fi trebuit sa stau,
dar am plecat de sute de ori
Am castigat multe batalii
de care multi nu au avut nici o idee
de una singura prinsa intr-un spatiu gol
Nu vad lumina...
La Revedere....

(Acum ca o alta persoana ar interveni si ar zice)

De ce nu vezi frumusetea care te inconjoara pretutindeni?
De ce nu incerci sa te bucuri de lucrurile mici pe care oamenii le fac,
si toata bucuria care apropo e gratuita?
Deschide-ti sufletul,
primeste iubirea si stai cu mine.

Te rog, nu te teme,
te aud plangand,
te rog nu mai plange.

Noi ar trebui sa vedem frumusetea in lucrurile,
darurile pe care le avem,
deoarece oricine merita sansa  sa mearga inainte netulburat,
nu ceda,
sa nu cazi,
sa nu crezi toate minciunile.
Nu conteaza cat de mare este problema,
te rog nu spune la revedere .


Niciun comentariu: