miercuri, 23 septembrie 2009

Flash Mob Tribute to Michael Jackson

Este la moda acum un nou curent flash mob se numeste si consta in adunarea unui grup de oameni si dansanseaza in locuri publice. Este un concept la nivel mondial si pentru prima oara s-a organizat si in romania un astfel de eveniment si i-a fost dedicat regretatului Michael Jackson la aniversarea zilei sale de nastere. Am ramas foarte surprins de atitudinea publicului din Bucuresti care a rezonat cu grupul de persoane care dansa in diferite locatii din Bucuresti, i ciuda tuturor problemelor cotidiene romanii stiu sa dea tribut unei valori adevarate asta inseamna ca poate mai avem o sansa sa ne unim intr-un scop.



2 comentarii:

Administrator spunea...

M-am mutat pe http://oigen.info

Te-am trecut in blogroll, astept sa ma treci si tu. Multumesc

Link: http://oigen.info
Nume: Oigen's Blog

iculici spunea...

MIE MI-A PLACUT GROZAV DE MULT CEL DIN AMERICA, DE LA OPRAH... SUPER TARE. SI-MI PLACE SI MELODIA CELOR DE LA "BLACK ..."

:D