luni, 7 septembrie 2009

Tiziano Ferro ne-a facut noua cel mai frumos cadou!


Acum cateva minute s-a terminat recitalul lui Tiziano Ferro de la Cerbul de Aur, a fost minunat! Mai degraba as pefera sa vina in Romania artisti de talia lui Tiziano Ferro decat fitosi ca Madonna care au numai figuri in cap. Mi-a placut ca a cantat versiunea in limba italiana la "El regalo mas grande" care se numeste "Il regalo più grande". A cantat toate piesele lui cunoscute si mi-a placut atitudinea publicului cand a cantat il regalo piu grande care a ovationat si la sfarsitul concertului a cerut un biss din partea lui Tiziano Ferro mi-ar fi placut sa fiu la Brasov in aceste momente dar din pacate nu am fost, oricum TVR-ul a fost la inaltime si cu Tiziano si-au scos parleala cu Cerbul, trebuie sa recunoastem ca anul acesta festivalul Cerbul de Aur a stat slabut la capitolul recitaluri internationale, probabil din cauza crizei dar TVR-ul incaseaza o caruta de bani din taxa de abonament asa ca meritam inca un nume mare pe langa Tiziano dar este bine si asa. Inca o data multumim Tiziano pt acest minunat concert. La anul poate o asteptam pe Laura Pausini mi-as dori mult sa vina la Cerb sau de ce nu intr-un concert in Romania.
Update: Am gasit pe youtube imagini de la concert si am postat videoclipul aici. Vizionare placuta. A fost minunat!

Niciun comentariu: