vineri, 2 aprilie 2010

Paula Seling - La Umbra crucii Tale


La umbra crucii Tale

Eu Doamne, vreau sa vin

Sa-mi plang mereu trecutul

Si Tie sa ma inchin

Sa-mi plang mereu trecutul

Si Tie sa ma inchin

 

La umbra crucii Tale

Eu Doamne, vreau sa fiu

Sa plang, sa cant cu jale

Din moarte sa inviu

Sa plang, sa cant cu jale

Din moarte sa inviu

 

La umbra crucii Tale

Eu vreau sa ingenunchez

Caci numai tu Stapane

Din greu ma liberezi

Caci numai tu Stapane

Din greu ma liberezi

 

La umbra crucii Tale

E pacea si odihna

Nadejdea, mangaierea,

Dreptatea si lumina.

Nadejdea, mangaierea,

Dreptatea si lumina.

 

La umbra crucii Tale

Eu vreau sa chem mereu

Pe cei ce in viata

Nu-l au pe Dumnezeu

Pe cei ce in viata

Nu-l au pe Dumnezeu

 

Daca as putea sa zbor

Mai sus de asta vale

As spune tuturora

De jertfa crucii Tale

As spune tuturora

De jertfa crucii Tale



Niciun comentariu: