miercuri, 14 aprilie 2010

Satul unde mi-am petrecut copilaria din satelit powered by Google Earth


Comuna se numeste Burla, este situata in judetul Suceava, la 7 km de municipiul Radauti, si la 40 de km de orasul resedinta de judet, Suceava.A devenit comuna, fiind sat pana in anul 2004, in urma unui referendum.   Ma leaga amintiri frumoase de acest sat si tot timpul arunc o privire pe Google Earth catre acest loc, e ca si cum as calatori acolo, in fiecare clipa cand dau cate un click. Acolo au trait bunicii mei si am petrecut amintiri frumoase acolo, e ca si cum spiritele bunicilor mei ar privii de sus in jos si ar vedea acel sat asa cum il vad eu prin intermediul Google Earth. Recomand cu caldura acest program ca poti vedea minunate locuri de pe acest pamant. Programul se gaseste Aici.






Niciun comentariu: