marți, 28 decembrie 2010

Laura Pausini - La geografia de mi camino (Versuri Romana)

Inca o data multumesc Beatrix pentru suportul in traducere.


Şi al cui va fi curajul , dacă  nu e al meu,
În fiecare zi când apare o provocare?
Cine se va înfrunta să ia deciziile
Dincolo de un vis cufundat în cântecele mele?

Recunosc sunetul vocii mele şi a chipului meu
Şi mă încred într-un trecut ce l-am umplut de naivitatea
Celui care se îndreaptă cu naivitate spre o altă vârstă

Pentru că atunci când cred să-l vad putin mai clar
Caut în gândul cel mai sincer
Văd într-o oglindă cerul
Si geografia drumului meu

Sunt eu
Sunt din nou eu
Pentru că am învăţat a-mi ţine companie
În mine
Voi înşela melancolia
Frumoasă cum eu nu m-am văzut niciodată, niciodată
Cot la cot cu destinul meu
Scris în trăsăturile mâinii

Tornada ce mă dă la o parte
Sunt tot eu
Am speranţa că în sfârşit s-a terminat
Defectul este experienţa ce încă n-o am acum
Dar asta nu mă dezgustă
Asta nu mă sperie

Sunt eu
Sunt din nou eu
Pentru că am învăţat a-mi ţine companie
În mine
Repet o blasfemie, o poezie
Frumoasă cum n-am auzit-o niciodată, niciodată
Privirea fixată spre orizont, pe asfalt las urma mea

Ce înseamnă să simţi singurătatea?
Ce înseamnă?
Vreau să o decid azi
Sunt eu
Sunt eu
Sunt din nou eu
Pentru a rămâne şi a fi pentru totdeauna a mea

Sunt din nou eu
Văd într-o oglindă cerul
Şi geografia drumului meu
A dumului meu...

Un comentariu:

RCA Ieftin spunea...

Superbe versuri! Superba melodie! 10x for share