luni, 27 decembrie 2010

Paula Seling feat. Connect R - Mi-e dor Versuri

Paula:

Întotdeauna  am crezut că tu mă vei iubi
Că orice ar fi noi doi un suflet vom fi mereu
N-aveam nevoie de nimic cum crezi
Doar ţie ţi-am dat
Cheia sufletului meu

Şi zi de zi mă întreb cum ai putut să mă răneşti
Când ochii tăi spuneau ce mult mă iubeşti
Privesc acum sfârşitul în praful de stele
Dar tu....
Eşti cheia sufletului meu

Şi mi-e dor de tine
Mi-e dor de tine
Nu mai pot
Nu mai pot
Să te uit
Nu vreau să te pierd
Mi-e dor de zilele de ieri...
Mi-e dor de zilele de ieri...

Şi nu mai ştiu dacă o să mai pot iubi vreodată aşa
Când orice aş face tu ai inima mea
Şi nu am nevoie de nimic în plus
Doar ţie ţi-am dat
Cheia sufletului meu

Şi mi-e dor de tine
Mi-e dor de tine
Nu mai pot
Nu mai pot
Să te uit
Nu vreau să te pierd
Mi-e dor de zilele de ieri...

Connect R:

Noi nu ne-am cunoscut ca toţi ceilalţi într-un liceu
Şi nu te-am agăţat folosindu-mă de-un BMW-eu
Mama, eram pe stradă mergeai în drumul meu
Şi-am început să ne privim chiar în staţia de troleu
Ştiam ce va urma de parcă aveam un deja vu
Deja tu, numai tu îmi umpleai sufletul
Nu randey vous cu trip pe Magheru
Fără cadouri scumpe, fără lux Biju
Mi-ai luat agenda, spun că nu o cunosc
Şi tu îmi scrii amenda
This is the end
Nu pot să cred că sânt deja legendă
Dacă ţi-e dor de mine, dacă ţi-e dor de noi
Just hello at your boy

Paula:

Şi mi-e dor de tine
Mi-e dor de tine
Nu mai pot
Nu mai pot
Să te uit
Nu vreau să te pierd
Mi-e dor de zilele de ieri...(2x)

Niciun comentariu: