duminică, 19 iunie 2011

Pasa Sinteza Zilei + In Gura Presei din data de 15 iunie 2011 + Admiratorii Sintezei Zilei 8.11,2009

Egal comedie în stare pură. Au fost două momente de divertisment cum rar mi-a fost dat să văd. Primul s-a întâmplat în timpul campaniei Electorale din 2009 iar al doilea moment s-a petrecut miercuri seara cu ocazia prezentării jurului X Factor când Mihai Gâdea i-a dat legătura lui Mircea Badea pentru a spune telespectatorilor ce a pregătit în seara aceea la emisiune, şi Paula a fost încântată de prezenţa lui Mircea şi l-a rugat dacă poate veni şi la X Factor aşa cum a făcut-o acolo şi de aici a început toată nebunia. Au fost momente mult mai frumoase decăt ce se întâmplă în aşa numitele emisiuni de divertisment de pe la noi.



4 comentarii:

danuromania���� spunea...

Am vazut si eu emisiunea `trecerea` legatura dintre emisiuni dupa parrea mea o lipsa mare de profesionalism din partea celor de la Antena 3.

Tamy spunea...

Buna, pot sa spun ca te urmaresc de ceva timp si…imi place. Asa ca am de la cine sa invat. Recunosc ca sunt la inceput si imi mai trebuie experienta, dar cum se spune " fura de la cei mai buni". Sper sa nu te superi, daca mai fur ceva idei de la tine. Poate te uiti si peste blogul meu, accept orice fel de idei. Multumesc!!!
http://tamy-s blog.blogspot.com

ioneltorac spunea...

@ Danu In loc sa iti dai cu parerea despre cat de profesionisti sau nu sant cei de la A3 mai bine vezi ca ai gresit un cuvant in comentariul pe care l-ai introdus. "parrea" :)

@ Tamy Ma bucura aprecierea ta legata de blogul meu. M-am uitat putin peste blogul tau si este ok, as putea spune ca e mai bun decat blogul meu in partea de continut original. Mie imi este foarte greu sa scriu continut original pentru ca mi-e lene sa scriu :). Mai degraba transcriu versuri care nu se gasesc pe google sau orice altceva ce nu se gaseste pe google decat continut original, plus ca eu cu continut original nu fac trafic :). Ce scriu eu continut original nu citeste nici dracu :) Mai degraba fac trafic cu versuri sau ce nu gasesc pe google si imi place.

Tamy spunea...

Am vazut si eu... Superb. Imi place ceea ce vad si ce citesc, este deosebit si interesant. Pentru mine ca incepatoare esti un izvor de inspiratie, fara a te lauda. Apreciez ceea ce faci, mult succes.