joi, 21 iulie 2011

Laura Pausini - Destinazione paradiso ( versuri româna)


În acest carusel al sufletelor
cine se întoarce e pierdut şi rămâne aici
ştiu sigur prietene
m-am întors şi eu
şi pentru a te ajunge,  a trebuit să fug
dar mai mult mă uit în jur şi văd că
există o lume ce merge mai departe chiar dacă
chiar dacă tu nu mai eşti aici
chiar dacă tu nu mai eşti aici

Şi spune-mi de ce
în acest carusel al sufletelor nu există
un loc pentru a se elibera
de ceea ce a fost spus aici
şi de ceea ce acum se ştie
este ceea ce este
ştiu că iau un tren ce merge în oraşul paradis
şi vă salut pe toţi şi urc
iau trenul şi nu mă mai gândesc

O călătorie într-un singur sens
are rost doar fără întoarcere
fără opriri nici limite
doar orizonturi nu foarte îndepărtate

Eu îmi voi lua acolo locul
şi tu aşezată lângă mine îmi vei spune
Destinaţia paradis

O călătorie într-un singur sens
are rost doar fără întoarcere
fără opriri nici limite
doar orizonturi nu foarte îndepărtate
eu îmi voi lua acolo locul
şi tu aşezata lânga mine îmi vei spune
Destinaţia paradis

Este ceea ce este
ştiu că iau un tren ce merge în oraşul paradis
eu îmi voi lua acolo locul
şi tu aşezata lângă mine îmi vei spune:
Destinaţia paradis
Oraşul paradis.

Niciun comentariu: