joi, 21 iulie 2011

Laura Pausini - Dove sei (versuri română) Unde eşti?


Singurătatea este un păcat
pentru toţi cei ca şi mine
care în viaţă au pierdut
o mare iubire în interiorul lor

Când m-ai părăsit în acea zi
ieşind din maşină cu ea
ai spus "adio"  bucuriei mele
şi în această viaţă ating abisul

Spune-mi unde eşti
acum caut
acum te urmăresc în fiecare zi
îmi lipseşti ca niciodată

Aud telefonul sunând
cred de fiecare dată că eşti tu
caut ceva de mâncare
dar aproape nimic nu-mi cade bine
când iubirea îţi face rău
nu poţi rezista prea mult
dar ca mine există o mulţime,
oameni, care la sfârşit nu se dau bătuţi

Spune-mi unde eşti
acum te caut
în toate zilele mele
pentru tine aş da orice...te rog
spune-mi unde eşti
singură în lume mor
ajută-mă dacă poţi
îmi lipseşti ca niciodată!

Simt că eşti în aerul oraşului
nu voi şti niciodată dacă este vis sau realitate

Cor:
Spune-mi unde eşti
acum te caut
în toate zilele mele
pentru tine aş da orice...te rog
spune-mi unde eşti
singură în lume mor
ajută-mă dacă poţi
îmi lipseşti ca niciodată!

Voce:
Pentru toţi cei ca mine
singurătatea nu este decât
o crudă sclavie...



Niciun comentariu: