miercuri, 4 februarie 2009

Despre cum sa faci o surpriza placuta unei perosane pe care nu o cunosti

Zilele trecute am avut inspiratia de a-i scrie un mail lui Paula Seling sa o rog sa imi faca o favoare pentru o persoana care nu o cunosc personal , ci doar prin intermediul internetului . Am vrut Paula Seling sa ii scrie un mail de multumire pt un comment postat de persoana respectiva pe un site de social networking . Mi-a placut mult acel comment si am pus mana pe tastatura si i-am scris un mail Paulei sa o rog sa-mi faca aceasta favoare , ma bucur mult ca Paula i-a scris acelei persoane desi poate nu era obligata sa-i scrie la cererea mea . Am ramas placut surprins de acest moment si am vrut sa impartasesc acest moment si cu voi , cititorii blogului meu , care apropo nu stiu cati sunteti :) . Poate nici unul ...

Niciun comentariu: