sâmbătă, 20 iunie 2009

Laura Pausini - Las cosas que vives si Benz Brothers- Let me out

Am ascultat doua piese fainute ieri si azi. Ieri am ascultat Benz Brothers - Let me out si azi mai spre seara o piesa veche de-a Laurei Pausini Las cosas que vives, amandoua minunate. Am un mare respect pentru Laura Pausini, este o mare voce a Italiei si imi place de ea pentru ca este modesta si cuminte in ceea ce priveste viata ei personala nu se evidentiaza prin scandaluri sau barfe , pastrand proportiile este un fel de Paula Seling a italiei, poate daca Paula s-ar fi nascut in italia cum spunea Al Bano era cunoscuta la nivel mondial dar asta-i viata. Imi plac multe piese de-ale Laurei dar piesa asta ma dat gata. Imi place de Laura fiindca a vorbit foarte frumos de romania intr-un interviu acordat unei televiziuni din S.U.A., a vorbit despre concertul ei din 2003 de la MTV Romanian Music Awards, am vazut live acel concert si a cantat doua piese tin minte una era E ritorno da te si a doua o piesa in engleza Surrender. Iata interrviul pentru acea televiziune.



Iata videoclipul piesei Las cosas que vivas



Si la piesa Benz Brothers - Let me out

Niciun comentariu: