sâmbătă, 6 iunie 2009

Spiritualized- lay it down slow - traducere versuri in limba romana


Am spus ca nu o sa postez versuri in blogul meu ca am pe hi5 un jurnal unde acolo postez versuri dar mi-a placut mult versurile piesei lay it down slow de la Spiritualized si m-am hotarat sa le postez si aici. Este traducerea in limba romana a versurilor piesei. Bucurati-va de aceasta piesa minuntata.

"Daca ai vise in inima ta,
De ce nu vrei sa le imparti cu mine?
Si daca visele nu devin realitate,
O sa am grija ca cosmarurile tale sa devina realitate.

Daca ai durere in inima ta,
De ce nu vrei sa o imparti cu mine?
Si numai asteapta sa vezi,
Daca se intampla ce-a fost sa fie.

Si intinde-te jos incet,
Intinde-te incet liber,
Intinde-te jos usor,
Dar intinde-te cu mine.

Daca ai dragoste in inima ta,
De ce nu o pastrezi cu mine?
Nu iti pot promite un miracol,
Dar mereu voi incerca.

Si intinde-te jos incet,
Intinde-te incet liber.

Intinde-te jos usor,
Dar intinde-te cu mine.

Intinde-te jos usor,
Dar intinde-te cu mine. "

Niciun comentariu: