duminică, 14 martie 2010

Amintiri....


Tocmai mi-am amintit o piesa care de fiecare data imi face foarte multa placere sa o ascult Talisman - amintiri, tin minte ca prin anul 1998 de ziua mea mi-am facut cadou o caseta audio cu Talisman ce continea multe piese frumoase printre care: Amintiri, Atat de singur, Suflete dragi, Noaptea,  si imi pare rau dar numai tin minte restul cantecelor de pe acel album din pacate, doar piesele acestea le tin minte, oricum Atat de singur si  Amintiri sunt cantece minunate! Apoi prin 2004 au reedidat un cd best of se intitula Balade si mi l-am cumparat de la un magazin de specialitate se numea Top Music, din pacate a disparut de la noi din oras si i-a luat locul Marelbo, un magazin de pantofi.


Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica


Asculta mai multe audio Muzica


Asculta mai multe audio Muzica


Niciun comentariu: