duminică, 7 martie 2010

Castigatorii selectiei nationale Eurovision `10




Castigatorii doamnelor si domnilor sunt Paula Seling & Ovidiu Cernauteanu, le doresc multa bafta la Oslo. Am fost cu sufletul alaturi de cele doua piese ale Paulei, insa mi-a placut mai mult It`s not too late alaturi de Kamara, stiam ca piesa Playing with fire este mai pe stilul Eurovisionului, lumea acolo prefera piese relativ usurele, usor de tinut minte si de fredonat. Iata ce a declarat Paula referitor la piesa Playing with fire,  prezentarea piesei : „Piesa  lui Ovi este vesela, senzuala, puternica, un “joc” intre doi indragostiti care se provoaca reciproc. Este moderna, simpla, “in your face”, usor de retinut inca de la prima ascultare, te face sa dansezi, sa visezi. Productia a fost facuta in Norvegia de catre marele producator Simen M. Eriksrud care ne-a “chinuit” cu zeci si zeci de retake-uri in timpul productiei, atat pe mine, cat si pe Ovi. Ma amuzam ca, in ultima perioada, cand il sunam pe Ovi, el era in studio, reinregistra, chiar daca partea lui mie imi parea deja perfecta. Cand mi-a venit mie randul, a trebuit sa inregistrez multe sesiuni pana cand Simen a ajuns la rezultatul pe care si-l dorea. Chiar si atunci si-a exprimat nemultumirea ca nu am putut sa merg in Norvegia sa inregistram si partea mea in studioul lui.Intr-un final, insa, am invins !”

Sursa www.paulaseling.ro/


                                 

Niciun comentariu: