duminică, 14 martie 2010

Laura Pausini - No me lo puedo explicar versuri romana

Imi lipseste putin din aerul pe care`l respir
Sau pur si simplu spatele tau alb....na na na na na na na na
Si acel ceas ce nu a mai mers
De maine sau mai  tarziu intotdeauna ne despartea...
Cum eu te priveam
Niciodata nu voi mai plange pentru tine
Cu toate ca un timp am fost...nu nu nu nu nu nu nu nu
Da, recunosc, ca uneori
Ma gandesc la tine,dar
Nu ma mai atinge atat

Doar cand ma gandesc cat de inutil e sa lesin
Si sa cred ca sunt bine cand reinviu dar tu
Nu imi dai iubirea  constanta
Nu ma imbratisezi  si-mi repeti ca sunt mare
Imi amintesti ca retraiesc in multe lucruri...na na na na na na na na na
Casa,calotoriile,masinile,cartile,paginile de ziar
Chiar si acum si eu nu valorez nimic cel putin eu 
Iti permit sa mergi
Daca vrei iti daruiesc soarele si marea
Scuze,stii,nu as vrea sa deranjez
Dar cum asta se poate termina
Nu imi pot explica
Si nici nu pot explica

Noapta neagra si luna plina 
Ne oferim doar putina atmosfera
Eu il iubesc inca...
Fiecare detaliu e ca  aerul ce imi lipseste
Daca sunt asa e din vina primaverii
Dar stiu ca e doar o scuza

Doar cand ma gadnesc cat inutil e sa lesin
Si sa cred ca sunt bine cand eu reinviu dar tu
Nu imi dai iubirea ta constanta
Nu ma imbratisezi  si-mi repeti ca sunt mare
Imi amintesti ca retraiesc in multe lucruri...na na na na na na na na
Casa,calatoriile ,masinile,cartile, paginile de ziar
Chiar si acum si eu nu valorez nimic cel putin eu 
Iti permit sa mergi(2x)

Daca vrei iti daruiesc marea si soarele
Scuze,stii,nu as vrea sa deranjez
Dar cum se poate termina asta
Dar cum se poate termina asta
Dar cum se poate termïna asta..

Niciun comentariu: