duminică, 30 mai 2010

Cel mai frumos comentariu pe care l-am primit!

Nu stiu daca este etic sa public un comentariu primit pe blogul meu intr-o postare de-a mea dar acest comentariu m-a umplut de multumire sufleteasca, este vorba de un comentariu primit in data de 25 aprilie ora 22:14 la aceasta postare. Autoarea se numeste pur si simplu Laura.
"
Clipul este asemena piesei, original si reusit. Imi este foarte draga Paula. Am avut prilejul sa o intalnesc pentru cateva zeci de minute si pot spune ca m-am simti bine langa ea, e un om cald, discret si cu foarte mult bun simt. Vorbeste foarte frumos si calculat. Sper din tot sufletul sa castige! Sa ii ajute Dumnezeu sa castige, sa putem iesi si noi in fata cu ceva pozitiv, ca in aspecte negative suntem campioni. Eu, de fapt iti scriu ca sa iti spun ca ma bucura enorm constatarea ta. Lucrez la unul dintre radiourile mentinoate, nu conteaza care. Apreciez ca ai remarcat acest lucru, pe mine ca om din spatele emisiuni, a microfonului, ma bucura enorm sa vad ca sunt oameni atenti la informatii, la calitatea lor, persoane care mai si analizeaza ce asculta, oameni care nu se lasa dusi de val si care sunt imuni la prostiile nenumarate din media. Din pacate asta este presa noastra, superficiala, pestrita ... si ma opresc la aceste doua cuvinte, nu vreau sa scriu mai mult. Bravo! Nici nu stii ce bucurie mi-ai facut! Poate ai sa razi, dar pt mine inseamna mult. Am speranta ca nu muncesc degeaba , asa cum cred uneori, si ca Romania, romanii si peisajul nostru nu e chiar atat de gri. Cred intr-o presa pozitiva si profesinista, doar ca pe astia nu ii mai prea urmaresc/asculta/citesc multi, decat unii razleti ca tine. Pote m-am abatut de la subict, m-a luat un pic valul ... de bucurie."

As dori ca acea persoana sa mai comenteze pe blogul meu.  

Niciun comentariu: