vineri, 21 mai 2010

A walk to remember vs The last song

Aseara am vazut The Last song si impresia care mi-a lasat-o este o mare dezamagire. Nici nu se poate pune problema sa fie comparat cu A walk to remember, in primul rand jocul actorilor este penibil, Miley Cyrus si Greg Kinnear nu au nici o treaba cu jucatul in acest film. Mandy Moore si Shane West s-au potrivit de minune in A walk to remember, a existat acea chimie intre cei doi, chiar daca se spune despre Shane West ca ar fi gay. In al II-lea rand scenariul filmului A walk to remember este mai credibil, mult mai romantat si contine replici frumoase de exemplu: "Jamie si eu am avut o vara perfecta impreuna... Cu mai multa iubire decat au multi oameni toata viata. Si dupa aceea s-a dus, necrutata de destin. Au trecut 4 ani, dar imaginea lui Jamie pasind catre mine ma va insoti intotdeauna. Jamie mi-a salvat viata. M-a invatat totul. Despre viata, speranta si lunga calatorie ce ma asteapta. Intotdeauna imi va fi dor de ea. Dar dragostea noastra e ca vantul. Nu o pot vedea... dar o pot simti." Iar din punct de vedere al productiei regizor este Adam Shankman la A walk to remember si este produs si distribuit de Warner Bross ceea ce spune multe, Warner Bross nu poate face filme proaste:)



3 comentarii:

mada spunea...

ador filmul si melodia:X...mi-ar place sa trec si eu prin asa ceva:)

ioneltorac spunea...

@ Mada La ce film te referi? La A walk to remember sau The Last Song? Si eu ador filmul A walk to remember si piesa Mandy Moore - Cry si only hope le-am ascultat de un milion de ori. Prima data o aveam pe un cd audio, o ascultam incontinuu pe repeat, si acum le mai ascult.

flory spunea...

In primul rand faci o gresala enorma! Cum poti sa compari aceste doua filme? Chiar nu vezi ca abordeaza subiecte complet diferite? In "a walk to remember" e vb despre pierderea persoanei iubite, langa care putea avea o viata perfecta dar de la care a invatat mii de lucruri care l-au ajutat sa se schimbe. In "the last song" e vb despre pierderea tatalui, o pierdere dureroasa deoarece cei doi nu s-au inteles in ultima perioada...e muult de povestit dar pe langa faptul ca sunt povesti diferite si sunt pur si simplu perfecte, au acelasi autor care e magnific in tot ceea ce scrie.
Despre actori nu are rost sa vb. Atat Miley, Grerg, Liam cat si Mandy si Shane sunt actori minunati care chiar stiu sa se puna in pielea persoanjelor. Tu ai citit cartile sau doar te-ai trezit comentand pe baza filmului?