sâmbătă, 1 mai 2010

A nu stiu cat-a Leapsa


1. Ai o poreclă?
Nu cred ca am o porecla sau cel putin nu stiu eu.
2. Unde locuieşti?
Acasa la parinti ca nah conditiile economice din Romanica noastra draga.
3. Ce înălţime ai?
 Nu stiu ca nu m-am masurat.
4. Ai zi onomastică?
 Da de sfantu Ion si e de multe ori intr-un an.
5. Cu ce te ocupi?
 Birocratie, comisioane, facturi, stocuri.
6. Ai fraţi sau surori?
 Nu
7. Limba maternă?
 Nu, sant 100% roman
8. Limbi vorbite?
 Romana si inteleg Engleza si Spaniola, la vorbit stau prost la ambele limbi.
9. Colecţii?
 Da am mai pierdut din ea, se afla o colectie de reviste Ecran Magazin si notite de-ale mele din vremurile copilariei.
10. Număr la pantofi?
 40 sau 40 jumate.
11. Şcoli absolvite?
 Grupul Scolar Radauti si Sc Postliceala Sanitara.
12. Materia preferată?
 Istoria si Geografia
 13. Ce hobby-uri ai? 
 Navigarea pe net in scopuri personale, sa ma plimb, uitatul la tv.
14. Bani de buzunar?
 Munciti cu sudoarea fruntii
15. Dorinţă?
 Sa plec din tara.
16. Vise?

 Multe, dar dispar la rasaritul soarelui.
17. Număr norocos?

 Nu stiu, nu am jucat la loto asa ca nu stiu.
18. Ai vrea să revezi…

Ohooo cate as vrea sa revad... Mai am noroc de Youtube.  Si la fel ca Iculici as vrea sa ii mai revad pe bunicii mei
19. Ai animale de casă?
 Un catel rau si mic
20. Sentimentul cel mai preţuit?

 Dragostea
21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? 

 S-a intamplat de mult si era vara.

Leapsa merge mai departe la oricine are chef sa o faca.

Niciun comentariu: