marți, 16 februarie 2010

Alicia Keys – Empire state of mind part II versuri limba romana

Intotdeauna m-a fascinat New York-ul, pentru motivele care le-a scris Alicia Keys in Empire  state of mind care am descoperit-o ieri pe youtube, a scris un cantec exceptional in versiunea solo. Imi place foarte mult.  Va las melodia si traducerea in limba romana a piesei. Auditie placuta. 

Oooh oooh, New York (2x)

 

Am crescut intr-un oras

Care este faimos pentru scenele din filme

Zgomotul e intotdeauna tare

Exista sirenele cu care se deplaseaza echipajele de urgenta peste tot

Si strazile sant rele

Daca reusesti aici

Reusesti oriunde altundeva

Asa  spun ceilalti

Vazandu-mi fata in lumina

Sau numele meu in corturi gasit undeva jos pe Broadway

 

Chiar daca nu e ceea ce pare

Am un pachet de vise

Baby sant din

 

Refren:

New York, jungla de beton din care sunt facute visele

Nu e nimic din ceea ce nu poti realiza

Acum esti in New York

Aceste strazi te vor face sa te simti ca si cum te-ai reinventa

Luminile mari te vor inspira

Ascultati pentru New York, New York, New York,

 

Pe bulevard nu exista niciodata un asediu

Doamnele lucreaza asa de greu

Ca un vas topit pus la colt pe o piatra de vanzare

Preotii se roaga la Dumnezeu

Iau taxiul unui tigan

Sa ma duca in jos din Harlem catre podul Brooklyn

Cineva doarme in aceasta seara infometat

Pentru ceva mai mult decat un frigider gol

 

Am de gand sa fac prin orice mijloace

Am un pachet de vise

 

Baby sant din

 

Refren:

New York, jungla de beton din care sunt facute visele

Nu e nimic din ceea ce nu poti realiza

Acum esti in New York

Aceste strazi te vor face sa te simti ca si cum te-ai reinventa

Luminile mari te vor inspira

Ascultati pentru New York, New York, New York,

 

O mana in aer pentru marele oras

Luminile strazilor,visele mari, toate arata dragut

Cu nici un loc in lume nu il poti compara

Aprindeti bricheta in aer

Toata lumea sa strige da, da, da,

 

Refren:

New York, jungla de beton din care sunt facute visele

Nu e nimic din ceea ce nu poti realiza

Acum esti in New York

Aceste strazi te vor face sa te simti ca si cum te-ai reinventa

Luminile mari te vor inspira

Ascultati pentru New York, New York, New York.

3 comentarii:

Mihaela Florentina spunea...

Wow si mie imi place melodia aia e super faina:)

Mihaela Florentina spunea...

wow si mie imi place melodia asta.E superba;)

Anonim spunea...

si eu am o "obsesie" pentru new york city si de altfel nu ma mai satur de melodia. Pe langa faptul ca este extraordinar de frumoasa (ca si melodie) este si extraordinar de ca lumea combinatia de cuvinte gasita de alicia pentru a descrie acest minunat oras!!