duminică, 7 februarie 2010

Paula Seling& Kamara – It`s not too late lyrics romanian

Tot ce vreau este sa te trezesti

In sunet de frunze dimineata

Si sa auzi rasul copiilor

De pe drum...

Pentru a cauta si pentru a simti soarele

Pe umerii mei, pe pielea mea

Si pentru a unii toate in caldura

In sufletul meu....

 

Cor:

Nu este tarziu, prietene

Sa pretuiesti lumina

Pentru a-ti intinde aripile si sa zbori

Nu este prea tarziu, tu stii

Sa te schimbi pe tine

Si sa incerci din nou sa atingi cerul

 

 

Kamara:

Nu este prea târziu pentru a schimba viaţa ta.

Nu renunta, săraci sau bogaţi, vocea ta conteaza de asemenea.

Este timpul să rupă lanţurile din mintea ta

Uită-te la mine, ascultă-mă deja sa zambesti!

R'n'B si Hip Hop sunt bune de căsătorie

Pentru o melodie, care funcţionează fără vârstă sufletul tău.

Bărbaţii sunt ca boabele de nisip pe o plajă.

Uită de furie, deschideţi cuştile

Întoarceţi pagina!

 

2.

Paula:

Tot ce vreau este sa te bucuri

Orice cuvant de dragoste pe care l-am auzit

Fiecare pas si fiecare prezenta

Pe drumul meu...

Si am aflat ca aici exista un cantec

In tacerea joasa

Sa il ascultam si sa ne bucuram de el

In fiecare zi!

 

 

Cor:

Nu este tarziu, prietene

Sa pretuiesti lumina

Pentru a-ti intinde aripile si sa zbori

Nu este prea tarziu, tu stii

Sa te schimbi pe tine

Si sa incerci din nou sa atingi cerul

Kamara:

Trimite-ti inima celor care au nevoie de ea

Mentine impartita iubirea celor din jur

Plange, plange, Eu sunt liber acum, sa imi traiesc propria viata

Viata este nepretuita.


Niciun comentariu: