marți, 9 februarie 2010

Citade din filmul Pe Aripile Vantului


A fost odatã un tãrâm al Cavalerilor si al Câmpiilor de bumbac numit Bãtrânul Sud...

Aici în aceastã lume minunatã a gentiletii isi i trãia ultimele zile...

Aici au putut fi vãzute pentru ultima oarã povesti despre Cavaleri si Printese, Stãpâni si Sclavi...

Cãutati-le în cãrti, pentru cã n-a mai rãmas decât amintirea unui vis...

O Lume disparuta  pe aripile vantului….

 

Martor mi-e Dumnezeu, cã nu mã voi lãsa înfrântã.

Voi rezista pânã la capãt si când toate astea se vor sfârsi,

nu voi mai rãbda niciodatã de foame. Nici eu, si nimeni dintre ai mei.

Chiar de va fi sã mint, sã fur, sã însel, sau sã ucid,

Dumnezeu mi-e martor cã nu voi mai rãbda niciodatã de foame .

 

-Stiu doar cã te iubesc.

- Pãcat pentru tine.

Dacã tu pleci, eu unde sã merg ? Ce sã fac ?

-Sincer, draga mea, nici nu-mi pasã.

-Nu-l pot lãsa sã plece. Nu vreau

 Trebuie sã existe o cale sã-l aduc înapoi.

 Nu mã pot gândi la asta acum. Dacã mã gândesc acum, înnebunesc.

 Mã voi gândi la asta mâine.

 Dar trebuie sã mã gândesc!

 Trebuie sã mã gândesc.

 Ce e de fãcut ?

 Ce are importantã ?

 Vrei sã-mi spui, Katie Scarlett, cã Tara nu înseamnã nimic ?

 Pãmântul e singurul lucru care conteazã.Este singurul lucru care dureazã.

 E ceva ce iubesti mai mult decât pe mine, chiar dacã nu esti constientã de asta., Tara..

 Pãmântul rosu al Tarei îti dã putere.

Pãmântul este singurul lucru care conteazã Este singurul lucru care dureazã.

 E ceva ce iubesti mai mult decât pe mine, chiar dacã nu esti constientã de asta., Tara..                                                                       

 De unde prinzi puteri noi. Tara

 Pãmântul este singurul lucru care conteazã....pãmântul rosu  al Tarei

 Tara !

Acasã!

Voi merge acasã!

Si mã voi gândi cum sã-l aduc înapoi.

La urma urmei Si mâine e o zi !


Asculta mai multe audio Muzica

 



Niciun comentariu: