marți, 13 iulie 2010

Amintiri legate de postul de radio 3 Romania Tineret

Era o data prin anul 1997-1998-1999 un post de radio pe care il ascultam in vacantele de vara de pe atunci, acel post de radio se numea Radio 3 Romania Tineret. Tin minte trei piese legate de acel post de radio toate apartin de aceeasi trupa: Garcia, era o trupa de muzica care acum cativa ani ne-a vizitat tara, i-am vazut la MTV Romania. In prezent postul Radio 3 Romania Tineret se receptioneaza doar pe internet fiind scos de pe undele radio. Din acea perioada nu l-am mai ascultat, imi amintesc ca erau dj haiosi si imi placea cum prezenta un Dj originar din Suceava, din pacate nu mai tin minte cum il cheama. Cu ocazia asta am cautat pe google un streaming pe net pentru Radio Romania Tineret. Florian Pitis in ultimii ani de viata a fost sufletul acelui post de radio, iar postul de radio ii poarta numele.

1. Garcia - Bamboleo



2 Garcia - Vamonos piesa asta era pe genericul unei emisiuni de duminica seara 



3 Garcia - Kalimba de luna asta era o piesa care a facut ravagii in vara anului 1999



Uitasem sa mai pun o piesa Genius - Macho man, tot un hit romanesc al verii.`98 sau `99 nu mai tin minte exact :(  ,poate stiti voi in ce an a aparut aceasta piesa.



Si in ultimul rand un videoclip emotionant cu Florian Pitis, directorul postului de radio 3 Romania Tineret in emisiunea Traveling Circular de la TVR1.

Niciun comentariu: