miercuri, 14 iulie 2010

Si a plecat.... De ziua ei

Azi dimineata cand am deschis computer-ul si m-am logat pe Facebook am aflat o cumplita stire de la una din prietenele mele de pe acea retea de socializare a scris un status  precum ca Madalina Manole a murit! Nu mi-a venit sa cred apoi putin mai jos un status de-al Paulei Bucura Seling spunea acelasi lucru, apoi deschizand mail-ul meu pe gmail voiam o confirmare oficiala a stirii si am avut-o prin intermediul unei agentii de stiri 9 A.M. la care am newslater. Prima data cand am auzit de Madalina Manole s-a intamplat in anul 1996, tin minte piesa Fata draga nu fii trista si o verisoara de-a mea si-a cumparat o caseta audio ce continea un album al Madalinei, o sa o intreb daca mai are acea caseta cand o sa vorbesc cu ea. Inca o voce a muzicii usoare romanesti s-a dus. Dumnezeu sa o odihneasca in pace :( Mereu ne vom aminti de fata cu parul de foc.:(

Un update. Mi-as fi dorit ca Madalina Manole sa fi avut cunostinta de piesa Laurei Pausini La Geografia de mi camino in traducere in limba romana "Geografia drumului meu". O piesa care vorbeste despre frumusete, despre lupta cu tine insuti, despre capacitatea de a asimila ceea ce ti se intampla, despre transformari  ce au loc in interirul nostru o data cu trecerea timpului si poate daca si-ar fi dat seama la timp ce se intampla cu ea, poate astazi ar fi fost in viata.

"RECUNOSC SUNETUL VOCII MELE SI A CHIPULUI MEU
SI MA INCRED INTR-UN TRECUT CE L-AM UMPLUT DE NAIVITATEA
CELUI CARE SE INDREAPTA CU MIRARE SPRE ALTA VARSTA "

"VOI INSELA MELANCOLIA
FRUMOASA CUM EU NU M-AM VAZUT NICIODATA
COT LA COT CU DESTINUL MEU
SCRIS IN TRASATURILE MAINII


PENTRU CA ATUNCI CAND CRED SA-L VAD PUTIN MAI CLAR
CAUT IN GANDUL CEL MAI SINCER
VAD INTR-O OGLINDA CERUL
SI GEOGRAFIA DRUMULUI MEU "






Vezi mai multe video din Film

Niciun comentariu: