sâmbătă, 10 iulie 2010

Ricardo Montaner - Dejame Llorar(versuri traduse in limba Romana


Cata goliciune
este in aceasta camera
Atat de multa pasiune
atarnata pe perete

Cata dulceata
diluata cu timpul
Toamne multe
cu tine si fara tine,  singur...

Milioane de frunze
cazand pe trupul tau
Toamne de lacrimi
care picura pe pielea ta

Refren:
Luminoasa si vesnica
nelinistita si nervoasa
Pe un covor de iarba
erai zburatoare adormita

O tacere imposibila
oprirea sunetului din viata mea
Cu o lacrima a ta
si o lacrima a mea

Luminoasa si vesnica
nelinistita si nervoasa
Pe un covor de iarba
erai zburatoare adormita

Cu o stea cazatoare
te-am confundat alta noapte
Si ti-am cerut trei dorinte
cat timp a durat lumina ta

Lasa-ma sa plang
lasa-ma sa plang
Pentru tine
lasa-ma sa plang

Cata nostalgie
dormind in pod
Am declarat viata mea
in singuratate

Eu am compus cantece
de dragoste ce niciodata nu le-am uitat
pentru si pe norii de toamna
Le-am scris singur...

Milioane de frunze
cazand pe trupul tau
Toamne de lacrimi
care picura pe pielea ta

Luminoasa si vesnica
nelinistita si nervoasa
Pe un covor de iarba
erai zburatoare adormita

O tacere imposibila
oprirea sunetului din viata mea
Cu o lacrima a ta
si o lacrima a mea

Luminoasa si vesnica
nelinistita si nervoasa
Pe un covor de iarba
erai zburatoare adormita

Cu o stea cazatoare
te-am confundat alta noapte
Si ti-am cerut trei dorinte
cat timp a durat lumina ta

Lasa-ma sa plang
lasa-ma sa plang
lasa-ma sa plang
Lasa-ma sa plang....



Niciun comentariu: