marți, 6 octombrie 2009

Amintiri din fata televizorului

A fost prin anul 1998 o telenovela la antena 1 care se numea La Usurpadora ce mult mi-a placut. A fost o telenovela superba la vremea aceea. De fapt antena 1 la vremea aceea a avut o serie de trei telenovele superbe care ainceput cu Cafea cu parfum de femeie, a continuat cu Esmeralda si s-a incheiat cu La Usurpadora. Mi-am adus aminte de aceasta telenovela cautand prin caietele mele si am gasit niste notite, adica versurile melodiei de generic, deh multe amintiri din acea minunata etapa a copilariei mele. Tin minte ca prin anul 1999 cei de la antena 1 au reluat-o si faceam mari sacrificii sa mai prind cate un episod, chiuleam de la scoala cand aveam ocazia  si cand nu era ceva interesant pe la scoala. Apoi prin 2006 am revazut-o pe acasa tv a fost o premiera cand acasa tv a difuzat o telenovela difuzata de concurenta. Tot prin 2006 a aparut youtube unde am putut vedea secvente din aceasta telenovela, apropo prin 1999 auzisem prima oara de internet si visam candva as putea sa vad telenevela asta cand vreau eu . Ei visul s-a implinit dar parca acum nu ma mai atrage asa de tare poate pentru ca m-am maturizat si eu. Totusi in 2005 cu un an inainte ca acasa sa difuzeze La Usurpadora un prieten de-a meu avea net, vreau sa-i multumesc pe aceasta cale, o sa se identifice el daca o sa citeasca postarea asta si l-am rugat sa imi faca rost de melodia din telenovela asta, din fericire a gasit-o pe net, am ascultat-o cu mare emotie la vremea aceea, plus am descarcat si alte soundtrack-uri din telenovele inclusiv soundtrack-urile teleneveleor „Cafea cu Parfum de femeie” si „Esmeralda” ma mai uit si acum la bucati, colaje din telenovele astea pe youtube si ma apuca nostalgia copilariei cand le vad. Margarita Rosa de Francisco alias Gaviota din Cafea cu Parfum de Femeie a fost invitata la emisiunea Surprize-Surprize in data de 4 noiembrie 2000, tin minte ca acum ca ma uitam la televizor la jurnalul tvr si cand o aud pe Celia Petricu prezentatoarea jurnalului de la acea vreme spunand „Invitata de peste hotare la emisiunea Surprize- Surprize din aceasta seara este actrita columbiana Margarita Rosa de Francisco cand am auzit asta nu mi-a venit sa cred !!!!! Spuneam in gandul meu ca nu este adevarat, daca imi spunea cineva cu o zi in urma ca va veni Margarita Rosa de Francisco la Surprize-Surprize cred ca il bateam ca face mijto de mine. Oricum cred ca a fost una din cele mai importante experiente traite in fata televizorului, in timpul emisiunii eram extaziat, urmaream cu sufletul la gura acea emisiune si cel mai frumos a fost cand cei de la Surprize au inventat o scena din Cafea cu Parfum de femeie cu fata aceea care i-a fost pregatita surpriza intalnirii cu Margarita Rosa si in momentul intalnirii Margarita apare de dupa un decor si spune „Sunt aici” in limba romana!! a fost ceva de vis! Ce frumos ar fi daca as putea sa fac rost de acea inregistrare, le-am scris mail celor de la TVR dar ei mi-au spus ca nu au dreptul sa distribuie copii dupa inregistrarile emisiunilor, ca drepturile acelei emisiuni apartin Prime Time World Broadcasting, firma regretatului Valeriu Lazarov si m-au indrumat sa le scriu lor mail, le-am scris dar din pacate nu am primit nici un raspuns. Oare nu are nimeni acea inregistrare? Margarita avea multi fani prin 1998 a fost un caz cand o mama si-a botezat fiica Gaviota daca cineva imi va citi blogul si are o inregistrare cu Margarita de la Surprize-Surprize as fi foarte recunoscator, am cautat pe youtube in fel si chip dar fara nici un rezultat, la fel pe google, chiar am scris si pe blogul Margaritei dar nu mi-a raspuns din pacate, oricum Margarita de acum e foarte diferita de cea acum 9 ani, cand a venit la surprize – surprize arata exact ca Gaviota, parca ar fi venit direct de pe platourile de filmare, din nefericire peste noi toti trec anii. Si apropo si Gabriela Spanic a fost in Romania la invitatia canalului acasa in decembrie 2004 si a avut un rol in Numai Iubirea jucand cu Lucian Viziru si sarutandu-se cu el a fost ceva interesant sa vad asta, la fel nu imi imaginam vreodata ca Gabriela Spanic care a realizat un rol important si a recunoscut in conferinta de presa ca rolul din La Usurpadora a fost cel mai important rol din cariera ei si a spus ca stie ca nu a fost difuzata de acasa tv aceasta telenovela dar trebuie sa spuna adevarul, sa joace intr-o telenovela romaneasca nu mi-am imaginat sa o vad pe Gabriela Spanic intr-o telenovela romaneasca dar viata iti poate face surprize de genul asta. Si a cantat alaturi de Lucian Viziru – predestinati s-a speculat ca ar fi o idila intre ei da eu nu am crezut niciodata asta stiam ca e o strategie publicitara. Imi amintesc Cabral ca facea mijto de Lucian, ca se balbaia cand vorbea cu Gabriela, iar Gabriela ii spunea „Negro” oricum romanii au primit-o foarte bine pe Gabriela, pacat ca Margarita nu a avut parte de o mediatizare mai buna din partea TVR-ului si imi pare rau ca nu a fost invitata la antena 1 si nici macar un interviu nu i-au luat cu toate ca antena 1 a difuzat telenovela si nu TVR-ul.






Niciun comentariu: