sâmbătă, 10 octombrie 2009

Shakira - Obtener un si ( versuri in limba romana)


Ah, Ah, Cum mor dupa tine
Cum as putea sa uit?
Destul ca ma faci sa ma indragostesc
Si ca imi trimiti flori
Pentru a obtine un da!

Ochii mei au cercuri intunecate de atata uitat la tine
Cel mai rau este ca inca mai am atata chef de a te astepta.
Pana cand am inteles ca

Te iubesc pentru ca esti atat de clar, clar, clar
Ca talpile din picioarele mele
Ca si dragostea dinaintea faptelor.
Ca si vocea ta si pielea ta

Ah, Ah, Cum mor dupa tine
Cum as putea sa te uit?
Destul ca imi trimiti flori
Destul ca ma faci sa ma indragostesc
Pentru a obtine un da!

Te iubesc pentru ca esti clar, clar, clar
Ca talpile din picioarele mele
Ca si dragostea dinaintea faptelor
Ca si vocea ta si pielea ta

Ah, Ah, Cum mor dupa tine
Cum as putea sa uit?
Destul ca ma faci sa ma indragostesc
Si ca imi trimiti flori
Pentru a obtine un da!


Destul ca ma faci sa ma indragostesc
Si ca imi trimiti flori
Pentru a obtine un da



Niciun comentariu: