marți, 6 octombrie 2009

Intro Leapsa


1. Sunt: Ionel, imi place sa mi se spuna pe numele mic, la scoala eram complexat ca toata lumea ma striga pe numele meu de familie.

• As vrea: O altfel de viata, din pacate destinul ne joaca feste.
• Pastrez: O colectie de reviste vechi prin niste cutii.
• Mi-as fi dorit: Sa plec din tara
• Nu imi place: Ipocrizia
• Ma tem: De Nesiguranta
• Aud: Vocea interioara.
• Imi pare rau: Ca nu am reusit tot ce mi-am propus.
• Imi place: Cand ma plimb prin parc si ascult muzica
• Nu sunt: Decat cenusa in vant.
• Dansez: Cand am dispozitie...stii starea aia de distractie.
• Cant: Cand aud o melodie ce imi place apoi o fredonez, mai tot timpul:d
• Niciodata: Sa nu spui „niciodata”.
• Rar: Merg la biserica
• Plang: Cand ma coplesesc emotiile.
• Nu imi place de mine pentru ca: Am zile cand nici eu nu ma pot suporta
• Sunt confuz: Cand nu inteleg ce vrea sa zica interlocutorul meu
• Am nevoie de: Bani ca sa duc un trai lipsit de griji, restul se rezolva
• Ar trebui: Sa ma schimb.

Taken from Daniel XXL and from Oigen.

Niciun comentariu: