sâmbătă, 10 octombrie 2009

Laura Pausini - En cambio no Versuri in limba Romana

Am ascultat zilele astea o melodie exceptionala de-a Laurei Pausini, Ea face parte de pe coloana sonora a telenovelei "En nombre del amor productie 2008 Televisa si va fi in curand pe acasa tv banuiesc ca de la 6 jumate seara. Am tradus versurile acestei minunate melodii. Iata-le:

Probabil ca am doar nevoie sa respir,
Doar sa respir  foarte  incet
Recuperand fiecare bataie dinauntrul meu
Si nimic nu are sens
Acum ca tu nu mai esti
Acum unde esti?
De ce eu nu ma pot obisnui inca 
Este deja decembrie
Si tu nu esti aici
Si te voi astepta pana la sfarsit.

In schimb nu,
Astazi, nu  exista timp de  explicatii
si sa ma intreb
Daca te vad indeajuns
Sunt aici si as vrea sa iti vorbesc acum, acum.

De ce se sparg in dinti lucrurile importanteAceste cuvinte pe care tu niciodata nu le vei asculta,
Si le-am pus intr-un suspin,
Astfel incat acestea sa poata iesi
Acestea sant toate pentru tine,
Unul cate unul aici
Poti sa le auzi?
Ei te saruta.
Si ei vor stabili intre noi
Daca imi lipsesti
Eu nu pot sa le repet,
Eu nu pot sa le pronunt

In schimb nu
Multe amintiri vor curge
Amintiri ale celor zile cand noi fugeam prin vant.
Vreau sa sper ca pot vorbi cu tine acum, acum.

In schimb nu, astazi nu exista timp sa iti explic
Mai mult decat atat am avut foarte multe lucruri sa iti spun
Si in fata mea mii de legaturi m-au adus langa tine

Probabil, am doar nevoie sa respir incet
Astazi este prea tarziu,
Azi, in schimb nu.

Niciun comentariu: