marți, 6 octombrie 2009

Leapsa


1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai stii cati ani ai? Daca nu as sti cati ani am as spune ca am vreo 14, mi-ar place sa am din nou varsta aceea, din pacate nu am.
2. Ce e mai rau, sa esuezi sau nu sa nu incerci? Eu zic sa incerci este o vorba incercarea moarte nu are.
3. Daca viata e atat de scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac? Eu cred ca fiecare isi stabileste propriile aspiratii si in functie de ele duce o lupta cu viata pt ca ele sa devina realitate.
4. Cand ti se pare ca s-a vorbit si s-a facut tot ce era de vorbit si de facut ti se pare ca ai vorbit mai mult decat ai facut? Cu siguranta am vorbit mai mult decat am facut! :)
5. Daca moneda nationala ar fi “fericirea”, cat de bogat ai fi? Greu de spus, fericirea e o stare care nu se poate cumpara in lumea asta, din nefericire, cred ca undeva in clasa de mijloc m-as situa.
6. Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult sa il vezi schimbat la oameni? Ipocrizia, asta ar fi pe primul loc si pe al doilea loc sa nu barfeasca lumea atata, sa isi vada de propria lor viata, sa nu-i intereseze soarta mea.
7. Faci ceea ce ai visat sa faci sau faci ceea ce faci doar pentru ca imprejurarile te-au adus aici? M-am lasat purtat de vantul vietii, este o piesa superba a celor de la Kansas - dust in the wind.
8. Daca media de viata ar fi de doar 40 de ani, ti-ai trai viata diferit? Nu as schimba nimic din viata pe care o am.
9. Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie? Pai daca faci lucrurile cum trebuie le faci automat si cele care trebuie, e oarecum un nonsens aceasta intrebare.
10. Daca ar trebui sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi ala? Cred ca parintii lui/ei sant in masura sa-i dea sfaturi si sa o educe nu eu.
11. Ce-ai prefera sa fii : un geniu stresat sau un prost fericit? Geniile sant foarte rare si lumea nu le apreciaza decat dupa ce mor, asa ca prefer mediocritatea e cel mai bine in mijloc, nu te ploua.
12. Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte? Nu vreau sa pierd amintirile pe care le am si amintirile fac parte din existenta noastra, fara ele am fi altfel.
13. Iti mai aduci aminte de momentul ala de acum 5 ani cand erai extrem de nervos si nefericit? Nu mai are nici o importanta, a, uitat supararile si incerc sa imi amintesc doar clipele frumoase.
14. Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? ce o face atat de speciala? Amintirile petrecute la bunici, cu bunicul care imi povestea intamplari din viata lui, si adevarate lectii de viata spuse pe intelesul unui copil, plus un unchi de-al meu care s-a stins si ne petreceam impreuna sarbatorile de iarna cu nazbatii de tot felul. Dumnezeu sa-i ierte pe amandoi.
15. Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum? As pleca din tara in secunda doi, fara nici un pic de regrete, desigur mi-ar fi dor de rudele care raman, dar slava domnului exista internetul si telefonul. Nu as renunta mi-as aprofunda studiile din domeniul in care activez in tara in care voi decide sa imi traiesc viata.
16. Cand a fost ultima oara cand te-ai aruncat cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul desi toti te sfatuiau sa nu incerci? De mai multe ori si incerc sa nu ma mai entuziasmez asa de tare ca sa nu sufar dezamagiri crunte.
17. Cand a fost ultima oara cand ti-ai auzit sunetul propriei respiratii? In timp ce ma gandesc la cineva drag.
18. Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Sa plec din Romania si mi-ar place sa plec in Irlanda, macar in vizita, daca as avea bani acolo m-as muta.
19. Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti? Sa imi scriu gandurile, ca doar la asta ma pricep cel mai bine ca imi scriu propriile ganduri.

P.S. Aceste intrebari sant luate de la Iculici. Raspunsurile imi apartin in totalitate.

Niciun comentariu: