duminică, 10 ianuarie 2010

If Only Soundtrack versuri limba romana

Un film dragut cu o coloana sonora la fel de draguta, If Only cu Jennifer Love Hewitt si Paul Nichols. Versurile in limba romana de pe coloana sonora a acestui film.








Jennifer Love Hewitt – Take my heart back Romanian Lyrics


Vei fi bine maine mi-ai spus

Sa nu plangi

Sa nu versi o lacrima

Cand te vei trezi eu voi fi aici

Atunci cand te vei trezi vei invinge toate fricile

 

Si acum imi voi lua inima inapoi

Lasand pozele tale pe podea

Furand inapoi amintirile mele

Nu mai suport

Am plans de mi-a iesit ochii afara

Si acum voi face fata anilor

Felul in care m-ai iubit, mi-au disparut toate lacrimile

 

Doar de putin timp mai avem nevoie

Doar putin timp pentru mine sa vad

Ohh lumina care viata ti-a dat-o

Ohh modul in care te poate elibera

 

Deci acum voi lua inima mea inapoi

Lasand pozele tale pe podea

Furand inapoi amintirile mele

Nu mai suport

Am plans de mi-a iesit ochii afara

Si acum voi face fata anilor

Felul in care m-ai iubit, mi-au disparut toate lacrimile..


Jennifer Love Hewitt – love will show you everything lyrics romana


Astazi, astazi am pus pariu pe viata mea

Tu nu ai nici o idee

Cum ma simt in interiorul meu

Nu lasa frica sa se arate

Pentru ca nu stii niciodata

Daca o lasi ascunsa

 

Te iubesc, tu ma iubesti,

Ia acest cadou si nu intreba de ce

Deoarece daca tu ma lasi

Voi lua ceea ce te sperie si o voi tine inauntrul meu

Si daca ma vei intreba de ce

Eu sunt cu tine si de aceea niciodata nu te voi parasi

Dragostea iti va arata totul.

 

Intr-o zi ,

atunci cand pentru cei tineri este doar o amintire,

Stiu,

vei sta in picioare langa mine.


Te iubesc, tu ma iubesti,

Ia acest cadou si nu intreba de ce

Deoarece daca tu ma lasi

Voi lua ceea ce te sperie si o voi tine inauntrul meu

Si daca ma vei intreba de ce

Eu sunt cu tine si de aceea niciodata nu te voi parasi

Dragostea mea iti va arata totul.


Niciun comentariu: