sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Shakira - Sombra de ti versuri limba romana

Imi place mult melodia asta. O stiu de prin 2004 desi prima data am auzit de Shakira in `99. 


Voi lasa

 

Ca chitara mea sa spuna tot ce eu

Nu pot spune despre mine

Sau poate trebuie sa astept

Acel insult al ceasului

Care imi poate planifica sfarsitul meu

Dor atat de tare zambetele

Costa o lume sa respire

Si pentru ca nu te am aici mi se face rau.

 

Ma urmareste inca

Umbra ta

Si ma urmareste pe aici

Toate cuvintele care ni le-am spus

Si saruturile pe care ni le-am dat

Ca de obicei

Astazi ma gandesc la tine

 

Trebuie sa stii

Ca exista bucatele din gura ta fara sa vreau

Izolate pe aici

Pe care calc in fiecare zi fara sa ma gandesc

Cum un batran isi aminteste mai mult

Si inca o noua istorie grie

Si daca nu pot sta cu tine

Eu nu mai pot sta fara tine

De fiecare data este mai greu sa fim fericiti

 

Ma urmareste inca

Umbra ta

Si ma urmareste pe aici

Toate cuvintele care ni le-am spus

Si saruturile pe care ni le-am dat

Ca de obicei

Astazi ma gandesc la tine.

 

 

Toate cuvintele care ni le-am spus

Si saruturile pe care ni le-am dat

Ca de obicei

Astazi ma gandesc la tine.

 

 

 

Niciun comentariu: