luni, 11 ianuarie 2010

Leapsa despre orice

1. La ce e bună arta?

Fara arta viata nu ar fi de conceput iar artistii sunt oameni binecuvantati de Dumnezeu ca pot exprima ce altii nu pot. Au un dar aparte. 

 

2. Cand ai murit ultima dată?

Inca traiesc deci nu am cum sa mor, eventual agonizez in viata asta.

 

3. Crezi ca ai o soartă de invidiat?

     Nu, pentru ca fiecare avem propria noastra stea pe cer

 

 

4. Ce urasc cel mai mult?

    Ipocrizia.

 

 

5. Ce te deosebeste de ceilalţi?

    Felul in care arat si gandesc...

 

 

6. Unde sunt visele din copilărie?

    Undeva in adancul sufletului meu, inca ma gandesc la ele si ma apuca nostalgia.

 

 

7. De ce te mai trezeşti dimineaţa?

    Sa revad cum rasare soarele, si sa simt adierea vantului de dimineata.

 

 

8. Fericirea pe care mi-o visez?

    Sa stiu ca cineva este alaturi de mine.

 

 

9. Calitatea pe care as vrea s-o am din naştere?

     Sa fiu mai luptator decat sant acum, sa imi inving timiditatea.

 

 

10. Eroii mei preferaţi din viaţa reală?

     Nu prea exista in viata reala doar in povesti, mai vezi pe la stiri ceva eroi dar sant raritati si ii uitam repede.

 

 

 

 

11. Eroinele mele preferate din literatură?

      Victoria Lipan din Baltagul

 

 

12. Care este partea ta cea mai fragilă?

      Inima, ma emotionez repede. .

 

 

13. Ce ţi-ar plăcea sa primeşti de ziua ta?

      O calatorie.

 

 

14. Ce sunet iţi place cel mai mult?

      Sunetul vantului lin vara la ceas de seara.

 

 

15. Care este cuvântul favorit?

      .Nu stiu, nu am vazut.

 

 

16. De unde vii?

      De nicaieri.

 

 

17. Cum ai vrea să te intorci?

      Dintr-o calatorie m-as putea intoarce mai bogat cu experienta drumului, vezi lucruri noi, locuri noi.

Niciun comentariu: