luni, 11 ianuarie 2010

Modelul meu

 

Singurul model ar trebui sa fie: Iisus Hristos

 

Dar pentru ca sunt om si am si eu “defectele” mele am si alte modele:

 

Voievod:  Stefan Cel Mare

 

Om de cultura: Octavian Paler.

 

Om de stiinta: George Emil Palade

 

Inventatori: Henri Coandă, Nicolae Constantin Paulescu

 

Aviatie: Traian Vuia, Aurel Vlaicu

 

Matematician : Spiru Haret

 

Inginer: Anghel Saligny

 

Filozof: Mihai Eminescu

 

Teolog: Parintele Galeriu

 

Patriot: Ion I.C. Bratianu

 

Sculptor: Brancusi

 

Compozitor: Adrian Enescu

 

Pictor: Nicolae Grigorescu, Theodor Aman, Stefan Lucian, Nicolae Tonita

 

Medic: Parhon, Ana Aslan, Gheorghe Marinescu, Victor Babes, Ioan Cantacuzino, Alexandru Obregia, Eugeniu Gh. Proca, Irinel Popescu, etc.

 

Naturalist: Emil Racovita 

 

Regizor: Sergiu Nicolaescu, Nae Caranfil,

 

Actor: Florin Piersic

 

Poeti: Mihai Eminescu, Nichita Stanescu

 

Dramaturg: Camil Petrescu, Marin Preda,

 

Prozator: Ion Creanga, Liviu Rebreanu, Mihail Sadoveanu

 

Sportiv: Ilie Nastase, Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi

Mai adaug eu 2 categorii de la mine 

Muzician: Paula Seling

Actrita: Maia Morgenstern, Ana Maria Marinca


Taken from Teodora


Niciun comentariu: