duminică, 24 ianuarie 2010

Se pare ca am castigat un premiu in lumea blogurilor


Desi blogul meu nu e cine stie ce se pare ca Iculici  mi-a acordat un premiu si ii multumesc pentru asta. Premiul se numeste Superior Scriber Award.  Conditiile de acordare a premiilor sunt urmatoarele: 

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List...
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Asa ca eu acord premiul urmatorilor cinci prieteni: Mihaela Florentina , Daniel Cibotariu, Benny care apropo este ziua lui astazi si ii urez un calduros La Multi Ani! Daniela Cernaucean, si fac o exceptie desi nu este prietena mea ii inmanez acest premiu virtual si Oanei Dobre . Si cam atat. 


Niciun comentariu: